ellenskyknight

Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

BLOGGTÄVLING

Av ellen skyknight - 2 mars 2014 17:53

så tänkte att det var dags för bloggtävling igen. Reglerna är enkla: - Lämna en kommentar på det här inlägget och kommentera hur erat perfekta foto på dig och din häst skuylle vara. Jag kommer kolla igenom alla kommentarer och välja vinnaren. Nu frågar du dig själv... Vad är priset? 

PRISER:


- FÖRSTA PRIS, EN HEADER DESIGNAD EFTER DINA ÖNSKNIGNAR, EN LÄNKNING


- ANDRA PRIS, 1 PHOTOSHOPPAD BILD PÅ DIG OCH DIN/DINA HÄST(AR)


- TREDJE PRIS, EN LÄNKNING + ETT FOTO PÅ OSS

Lycka till !

 
 
Ingen bild

Tove Starson

2 mars 2014 20:12

Jag skulle vilja vinna ofc c8
Skulle vilja en jättefin bild på mig och min ponny myser ^^

// Tove

 
Michelle Flowernight

Michelle Flowernight

2 mars 2014 20:43

Heej! Jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen!
Jag skulle vilja ha en bild där jag sitter på min fösta häst och kramar henne samtidigt! :3

Kram Michelle! <3

http://angelmagic.weebly.com

 
Emelie Friendlake

Emelie Friendlake

3 mars 2014 08:17

Hej! Bra att du tipsade mig om tävlingen.

Bilden skulle vel först och främst varit tagen på paddockön, då jag älskar att vara där och det är vacker miljö.
Sen skulle jag ha min starthäst Angelstar då hans färg är unik.
Vi skulle vel sedan ha på oss våran unika vita outfit och jag skulle göra voltige på honom.

Kramar från Emelie! ^+^

http://Jorvikangels.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira Moonbaker

3 mars 2014 17:42

Jag och med och här är mitt bidrag :)

Jag är vid hollow woods stranden där jag rider på min starthäst. Jag har baddräkt på mig och vi står i vattnet och plaskar. Hästen börjer sig ner och liksom nuddar vattnet med mulen. Sen har jag bara westernträns på hsäten. OBS! Baddräkten ska va rosa :P

 
Esmeralda Eastdotter

Esmeralda Eastdotter

7 mars 2014 21:13

Vill verkligen vara med! Men min kreativitet är inte den bästa haha...Hmm skulle gärna vilja ha bilden fotad någonstans på en strand, där skulle jag ligga i en solstol med en coca cola i handen, shorts, topp, stråhatt och mitt hår skulle vara långt. En av mina hästar skulle ligga bredvid mig med solglasögon på sig, ingen utrustning alls, en vacker orkidé i manen och vi skulle båda njuta av solen! ♥ Sen skulle kanske någon annan av mina hästar bada i vattnet! Också min vovve kunde springa runt någonstans! ♥ Tack för att få delta!
Esmeralda Eastdotter

http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen skyknight - 9 mars 2014 17:28

så har ogillat bloggplatsens domän och verkligen inte trivits... Tycker designen inte visar fullt ut vad jag är och vad jag gillar så har äntligen tagit det stora klivet och bytt domän. Min nya blogg hittar ni på http://ellensky.blogg.se/ :D   ...

Av ellen skyknight - 9 mars 2014 14:28


Okej detta komemr bli ett åsiskt inlägg.   Något jag verkligen vill ha i starstable är olika väder. Tänk er att logga in och se olika väder varje dag, Det vore såå coolt!Det kan vara att någon dag regnar det. Någon dag är det gassande het sol. ...

Av ellen skyknight - 8 mars 2014 23:51


Helt underbart! Efter fest på Fort Pinta red jag ner till stranden och fotade. Herregud vad vacker min Ruby är! Tycker om henne så mycket eftersom man inte ser så många ryttare med just denna hästen.Det gör henne mer speciell och faktumet att h...

Av ellen skyknight - 8 mars 2014 22:59


Bestämde träff med Beth(http://mountainstone.blogg.se/) och Tova (http://starstablespace.blogg.se/) Vi drog alla 3 till Fort Pinta och hade allmänt super trevligt!  Så började vi dansa och jag tog några foton och helt plöttsligt blev Beth och Tov...

Av ellen skyknight - 7 mars 2014 19:27


ÄNTLIGEN! Vet inte riktigt varför men det känns som om det är vår på starstable :) Asså riktig vår så tog ut min yngsta lilla tjej Ruby och bara red. HErreguuuudd vad msyigt det var! Hon tyckte det var så roligt att galoppera utomhus så snabbt ho...

Presentation


hej!
Jag är Ellen Skyknight.

Jag äger 4stycken hästar,

- Ruby
- Fire
- Blue
- Opal

I denna blogg kommer ni få följa mig och mina hästar, se redigeringar och se klubb verksamhet :)

Hopaps ni ska trivas!
/Ellem

Länkar

http://northrebel.blogg.se/  

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

photoshop

           


Ovido - Quiz & Flashcards