ellenskyknight

Alla inlägg under februari 2014

Av ellen skyknight - 23 februari 2014 21:32

Slänger in ett snabbt sista inlägg innan jag går och lägger mig!


Det blev en dagens outfit och helt ärligt är ja inte 100% säker på denna...

Vi får se, kanske är något jag måste vänja mig vid ;)

 

Av ellen skyknight - 23 februari 2014 21:12

Äntligen har man fått den där snygga manen! Aaaahhh är så lycklig!

Tycker verkligen att Black passade bra i den.

Enda minus är att jag hatar arabernas svansar. De är så taggiga och fula. USCH!


Älskar dock ALLA hästar i uppdateringen och den vita kommer bli mitt nästa köp *_*

(även fast jag redan ahr 1 vit)


Så uppdateringen får 4/5 stjärnor

   

Av ellen skyknight - 9 februari 2014 21:19

Satt och fikade med underbara Sasha och vi dsikuterade saker vi önskade att SSO skulle göra. 

Bland annat:

- lägenheter/hus (som man kan bo i)

- hagar för ens hästar

- häst täcken och grimmor

- ländtäcken (i olika färger)


Önskar också att vädret varierar lite, att de kanske gör olika väder så nån dag kanske det regnar, nån dag kanske det åskar, nån dag kanske det är extremt soligt och varm och någon dag kanske det är molnigt.


Tycker att det borde vara något SSO ska jobba med och som vi alla märker så blir starstable mer och mer verklighets troget. Detta är bara ider vad jag tycker! Skriv gärna några ideer i kommentererna och om ni tyckte om designerna så skicka gärna bilderna till support och säg "VI VILL HA DETTA!" en liten röst kan göra en vädligt stor skillnad


Tack också för Sasha som poserade med sin fina häst för bilderna!

     

Av ellen skyknight - 9 februari 2014 20:20

 

Av ellen skyknight - 8 februari 2014 21:19


Älskar er alla <3

       

Av ellen skyknight - 8 februari 2014 20:33

   

Hade så galet mysigt med klubben! 

Kurra gömma sedan kull och efter det championat.

Sen drar det till fp för utekväll och antagligen lite mer lekar där

 

Av ellen skyknight - 8 februari 2014 19:39

Vinnaren får en länk

   

Ser ni någon skillnad? ;)


Av ellen skyknight - 7 februari 2014 18:26

så tönkte att det var dags för bloggtävling igen. 
Reglerna är enkla:


- Lämna en kommentar på det här inlägget och kommentera hur erat perfekta foto på dig och din häst skuylle vara.


Jag kommer kolla igenom alla kommentarer och välja vinnaren.


Nu frågar du dig själv... Vad är priset?

Priset är en redigerad bild på dig och din häst i situationen du skrivigt i kommentaren!

 

Lycka till !

Presentation


hej!
Jag är Ellen Skyknight.

Jag äger 4stycken hästar,

- Ruby
- Fire
- Blue
- Opal

I denna blogg kommer ni få följa mig och mina hästar, se redigeringar och se klubb verksamhet :)

Hopaps ni ska trivas!
/Ellem

Länkar

http://northrebel.blogg.se/  

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästbok

photoshop

           


Ovido - Quiz & Flashcards